jueves, 9 de mayo de 2013

Em criden


El bosc em crida
la muntanya em reclama
tinc el cor nerviós,
ansia l'olor dels pins,
n'enyora l'escorça rogenca
em falta la carícia freda
del vent de la carena.
Em manca la calor forta
i canviant del foc de terra
l'olor reconfortant de la carn a la brasa

Em falta el cansanci de peus i cames
el camí corrent sota meu
la cançó dels rierols
i l'udol salvatge dels vents
i el xiuxiueig dols dels ocells
em costa estar sense les tarteres
i els arbres ancians
els líquens de les branques
i un bastó a les meves mans

l'emoció de l'arribada
el patiment al pujar
i la alegre malenconia del descens
No vull fer-hi més
he nascut entre muntanyes
sóc fill d'una vall
i el meu cor és com un esquirol...
Sempre estarà dalt d'un pi

Elorin
Cloud Rider

No hay comentarios:

Publicar un comentario