viernes, 2 de agosto de 2013

Llibertat


Al contrari del que molts creuran,no ets tu contra la montanya. De la mateixa manera que no et pots enfrentar al mar, al cel   o al sol no t'enfrontes a la muntanya, de fet no tindria sentit " enfrontar-se a la muntanya " perquè  no existeix cap possibilitat de que guanyis, ella era, és i serà molt més enllà que qualsevol de nosaltres o dels nostres descendents o avantpassats.

No, t'enfrontes a tu mateix, i la muntanya només és el camp de batalla on plantes cara als teus límits i pors. És molt més que lo lluny que pots pujar o lo lluny que pots arribar... Te a veure amb la col·laboració, la solidaritat, la resiliència i la humilitat cadascú més important que l'anterior

La muntanya, com el mar o la natura en general, te mil i una cares  i mai deixarà de sorprendre'ns  i, si això passés, no seria en cap cas perquè  han deixat de sorprendre, més aviat seria  per que  quelcom s'ha apagat dins nostre  i ens hem allunyat d'una cosa ancestral que ens connecta amb  una part a la que, per desgràcia no es fa prou cas.

El sabor dolç però únic de la regalèssia de muntanya, l'olor a resina , el tacte aspre de les pedres, la carícia aspra dels líquens, el vent que fa cor per les canals i el fred i la calor que es tornen per abraçar-te ignorant l'estació ...

To aixo son coses que marquen el meu present i que impregnen el meu passat, son coses que em defineixen i em lliguen a una forma d'entendre la vida que només aquella gent que la conegui podrà entendre...I potser lo que més em fascina d'això és que jo no soc més que un simple novell i que em queda tot un món per descobrir

Podréis sacar a la cabra del monte pero NUNCA al monte de la cabra

No hay comentarios:

Publicar un comentario